portal/mures/tirgumures/psonline.nsf96610B2E0EF5D61FC2258BF200578EED3F557934F7BF6665C22583700043BEB2 Cererea dumneavoastră pentru rezervarea făcută în vederea eliberării actului de identitate a fost inregistrată. Sunteți așteptat(ă) să depuneți actele necesare la din incinta Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Târgu Mureș, str. Călărașilor nr.26-28, parter în data de Incorrect data type for operator or @Function: Time/Date expected, ora: ed:ed. Vă rugăm să vă prezentați la - cu câteva minute înainte de ora programată. Orice intârziere conduce la anularea rezervării Codul unic al programarii: 96610B2E0EF5D61FC2258BF200578EED

REGULAMENT

pentru depunerea cererii în vederea eliberării actului de identitate/ înscrierea menţiunii de stabilire a reşedinţei pe actul de identitate.

Actele de identitate se eliberează la solicitarea cetățenilor și nu din oficiu de autoritățile române abilitate!
Cetățenilor le revine obligaţia legală de a solicita eliberarea unei cărți de identitate:
• cu minim 15 zile şi maxim 180 de zile înainte de expirarea termenului de valabilitate;
• în termen de 15 zile de la producerea unor modificări în statutul civil (căsătorie, divorț, schimbare nume/prenume pe cale administrativă) sau ca urmare a schimbării domiciliului;
• în termen de 15 zile de la împlinirea vârstei de 14 ani, în cazul minorilor;
• oricând în cazul preschimbării actului de identitate care nu se mai emite;
• în cazul pierderii, furtului actului de identitate deținut

TERMENUL DE SOLUȚIONARE
Termenul legal este de 30 de zile de la data înregistrării cererii pentru eliberarea actului de identitate. În situații deosebite, termenul poate fi prelungit cu cel mult 15 zile de către șeful serviciului public comunitar local de evidentă a persoanelor;
În prezent termenul de eliberare este de:
- maxim 5 zile lucrătoare pentru eliberarea cărții de identitate*;
- o zi lucrătoare pentru eliberarea cărții de identitate provizorii* ;
- o zi lucrătoare pentru înscrierea în actul de identitate a vizei de reședință*;
* (cu excepția cazurilor în care sunt necesare verificări suplimentare);
Reducerea termenului de eliberare se poate face doar pentru situațiile temeinic justificate cu documente, pe bază de audiență (sens în care va depune o CERERE în acest scop);
NU se percepe TAXĂ pentru reducerea termenului efectiv de eliberare a actului de identitate.

Informații suplimentare se pot obține la numărul de telefon 0265/250391


Eliberarea actului de identitate/portal/mures/tirgumures/psonline.nsf/Programare?OpenForm&TipProgramare=Carte%20Identitate0rp@[http://www.ghiseulonline.ro/portal/mures/tirgumures/psonline.nsf/] cs Administrator/dominoweb

REGULAMENT

pentru depunerea cererii în vederea eliberării actului de identitate/ înscrierea menţiunii de stabilire a reşedinţei pe actul de identitate.

Actele de identitate se eliberează la solicitarea cetățenilor și nu din oficiu de autoritățile române abilitate!
Cetățenilor le revine obligaţia legală de a solicita eliberarea unei cărți de identitate:
• cu minim 15 zile şi maxim 180 de zile înainte de expirarea termenului de valabilitate;
• în termen de 15 zile de la producerea unor modificări în statutul civil (căsătorie, divorț, schimbare nume/prenume pe cale administrativă) sau ca urmare a schimbării domiciliului;
• în termen de 15 zile de la împlinirea vârstei de 14 ani, în cazul minorilor;
• oricând în cazul preschimbării actului de identitate care nu se mai emite;
• în cazul pierderii, furtului actului de identitate deținut

TERMENUL DE SOLUȚIONARE
Termenul legal este de 30 de zile de la data înregistrării cererii pentru eliberarea actului de identitate. În situații deosebite, termenul poate fi prelungit cu cel mult 15 zile de către șeful serviciului public comunitar local de evidentă a persoanelor;
În prezent termenul de eliberare este de:
- maxim 5 zile lucrătoare pentru eliberarea cărții de identitate*;
- o zi lucrătoare pentru eliberarea cărții de identitate provizorii* ;
- o zi lucrătoare pentru înscrierea în actul de identitate a vizei de reședință*;
* (cu excepția cazurilor în care sunt necesare verificări suplimentare);
Reducerea termenului de eliberare se poate face doar pentru situațiile temeinic justificate cu documente, pe bază de audiență (sens în care va depune o CERERE în acest scop);
NU se percepe TAXĂ pentru reducerea termenului efectiv de eliberare a actului de identitate.

Informații suplimentare se pot obține la numărul de telefon 0265/250391


Eliberarea actului de identitate